2016. május 18., szerda

Leiner Laura-Késtél

Leiner Laura: Késtél

 

Budai Rebeka, aki tizenhat évesen egy gimnáziumi együttesben játszott, egy átlagos napon zenés videót posztolt az egyik közösségi oldalra. A dal pillanatok alatt hihetetlenül népszerű lett, és Rebekát felkarolta Körte, a tetoválóművészből lett zenei menedzser. Azóta az egész ország Bexiként ismeri a tinisztárt.
Bexit most egy zenei tehetségkutató műsor elődöntőjébe hívják, hogy duettet énekeljen Nagy Márkkal, az egyik versenyzővel. Menedzsere tanácsára a lány eleget tesz a felkérésnek, mert kell a reklám a hamarosan megjelenő második lemezének. És ezzel kezdetét veszi egy nagyon zűrös hét. 

 

 

 

 

Saját értékelés:

Laura összes könyvét olvastam már és mindet imádtam és többször is átolvastam. A könyvet fiatalabbaknak és idősebbek is olvashatják, mivel egyszerűen és viccesen van megírva. Leiner Laura a legtöbbet hozta ki ebből a könyvből. A szereplők érzelmeit teljesen átlehetett érezni. Semmi mesterkéltség nincs benne, ezért szerettem meg azonnal. A könyvben szereplő Nagy Márk teljesen belopta magát a szívembe mint a többi fontos szereplő. A könyvben levő tehetségkutató műsort teljesen úgy írta le, ahogy van a valóságban is. Bexi karakterét nagyon jól megalkotta, mivel egy határozott félelmetesen jó csaj, aki nem dobja oda magát akármilyen hírességnek. Ő egy normális tini (eltekintve a sztár életétől), aki mindennap beszélget a barátaival, nem szeret tanulni, egész nap aludna és persze vannak szívügyei is. Emelett sok fiú haverja van, akikkel órákon keresztül beszélget, viccelődik. A legjobb szereplő díjat Bekinek és Márknak adnám. Ezt a két karaktert rendesen kidolgozta az írónő. Leiner Laura Egy csodát alkotott megint!

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Eltudnád küldeni Nekem? Előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  2. szia neked megvan pdf ben az iluzio nagyon kéne ha tudod eltudnád küldeni pls

    VálaszTörlés
  3. Szia! A pdf-et nem találom meg fent ? Jól értem, hogy elküldöd, ha kérem ? Szeretném ezt a Leiner Laura : Bexi - Késtél

    VálaszTörlés
  4. Szia el tudnád nekem küldeni. Köszönöm

    VálaszTörlés
  5. Szia eltudnad kuldeni nekem is?

    VálaszTörlés
  6. Szia eltudnád küldeni nekem is?

    VálaszTörlés
  7. Szia, nekem is eltudnád küldeni?

    VálaszTörlés